Lapas

15 februāris, 2013

Atceries - internetā ir arī slikti cilvēki!

Zīmējuma autors: Adrians

26 komentāri:

Anonīms teica...

Adrian tev ir ļoti skaists zīmējums saku godīgi

Anonīms teica...

Man ļoti patīk šis zīmējums!

Anonīms teica...

labs zīmējums

Anonīms teica...

smuks zimejums

Anonīms teica...

man patīk

Anonīms teica...

malacis adrian!

Anonīms teica...

Zīmējums ļoti atbilst nosaukumam virs zīmējuma! :)

Anonīms teica...

teu ir ļoti smuks zīmējums labākais no visiem

Anonīms teica...

ļoti ļoti skaisti

Anonīms teica...

smuks darbs.

Anonīms teica...

šis zīmējums ir ļoti SKAISTS

Anonīms teica...

skaisti kā tu tik smuki uzīmēju

Anonīms teica...

loti ļoti skaistiiiiiii...........

Anonīms teica...

labs darbs adrian.

Anonīms teica...

Skaisti malacis!

Anonīms teica...

no kurienes nāk vīrusi?

Anonīms teica...

ĻOTI ĻOTI SKAISTI

Anonīms teica...

no kurienes nāk vīrusi?

Anonīms teica...

tev ļoti smuki iskatās zimējums!

Anonīms teica...

man ļoti patika zimejumi jo viņi ir ļoti skaisti.

Anonīms teica...

baigi forš zīmējums jov

Anonīms teica...

tev ir talants Adrian

Anonīms teica...

foršais zīmējus

Anonīms teica...

Labi mošķi, un cilvēks kas skatās datoru

Anonīms teica...

Glīti un rūpīgi darīts darbs!!

Anonīms teica...

Man ļoti patik šis zīmejums un visi citi arī patīk man.
Kristine